Glen

User

Eure (erste) Eindrücke und Vorschläge bitte

Liebe Damen,

ich freue mich, eure (erste) Eindrücke und Vorschläge bzgl. meines Profils zu bekommen. Was gefällt ihr, was soll verbessert sein und was fehlt? Danke sehr im Voraus.

LG,
Glen
Meine Muttersprache ist Englisch ;-)

fraumoh

User
If you don't put in a valid ID -link into yr opener (s. above) no one here ' ll be able to read it nor help ya ☺️ 🐢 🫖

Zuletzt bearbeitet:

Glen

User
Oh, good point! Haha, obviously I thought that was an automatic thing. And since it seems that one can't edit an original post, I'll repost my original post, ... edited of course :D

Thanks.

Glen

User
Just figured out how to do that, which has now updated my post here. So, no need to repost. How convenient. So, fraumoh and all other ladies, looking forward to your honest input. :)

fraumoh

User
Ah' ll cume back to it in more deetail t'morra, son

First impression no three baad

fraumoh

User
Sodele...guten morgen.

Soso, du bist also einer der Spätzünder ( deutlich ü40 und plötzlich Kinder wollen- nicht supereinfach) .
Nun, positiv : Profil reichlich ausgefüllt. Das mit Geschichte gefällt mir.
Genealogie - bitte das deutsche Wort benutzen UND erklären - do you do research for commoners or do you write books about dynasties or knights?
( I love the Romanovs and check them out regularly..not much to do with my job though).
Grammatik - gleich zu Abfang :
-Ich über mich :...und mag trockeneN Humor . / mögen mit Akkusativ!
und mancheN Sport / Akkusativ . Same mistake

-Vorschlag 1.s Date :
Lass' UNS darüber reden / reflexives Verb
-Frühaufsteher etc : ich freue mich auf meinE Tasse Kaffee. / no r needed, as no Dativ needed - you' re not a fly , so u can't sit on a cup of coffee !!

- an meineR - Dativ, endlich, hurra !

Please drop the first Haha - u overuse it and it does not convey humour ...as such.
Please drop the Langzeitplanung - sounds sooo boring ! , bestimmt bist du kein langweiliger, verbohrter Mensch, wenn du als GBler in A lebst..
Das mit den mittelalterlichen Burgen ist interessant, könnte eine Dame schon interessieren ..

Ansonsten weiterhin-
Good luck son ☕ 🍀

Zuletzt bearbeitet:

Glen

User
Thanks for your input. I'll consider the corrections/improvements.

To correct your understanding: I'm not someone who turned 40 and then suddenly wanted kids. I've always wanted kids and was once engaged. But I know what you mean. I'm over 40.

• Like
Reactions: fraumoh

fraumoh

User
No three bad, of course .
Citation of my ex - hubby.
Sorry for his bad humour. He' s from way up North

Glen

User
Ah, it's British! Hadn't heard that expression before ... being from the US. "Not three bad" = "not too bad". Funny! Got it! Thanks. :)

• Like
Reactions: fraumoh